Etkileyici Sözler

Etkileyici Sözler

Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.

Sen benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.

Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.

Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.

Gecemin gündüzümden farkı yok alaca karanlık karanlığa ferman yazsam yüzbin satırlık beni bu karanlıktan kurtaracak aydınlık senin o gözlerinde ki sönmez ışık.

Bu arta kalan hangi yaz akşamının hüzünleri oysa birbirimizin yaralarıyla sarmalıydık kanayan yerlerimizi yokluğuna dayanabilirim sandım,oysa yokluğun bir şiir ve ben şair olamadım

Senin Kalbinin Kapaısı paslanmış Güzelim, Sana O kapıyı Açıcak Sevigiyi getirdim Aşkım Her Kapıyı Açar Açılan her Kapıyı Kapatır Sevgilim..

Aşkım Seni Bulmuşken DoğaL Afetler Dünyayı harap Etmiş Kimin umrunda Zaten Sen Afetim Oldun Doğalı Kalsın Almıyım :=))

Birtanem Seni Sevmekten dahab beter Olan tek Şey, Sensiz kalmaktır Sevgilim…

Aşkım, Seni nezamandır Göremiyorum Ve Bu Yüzden Bu günlerimi Günden Saymıyorum Birtanem…

Birtanem hergün Birbirini Görmenin tadı Başka Birde Ayrılıp Kavuşmanın tadı var O Daha Başka Bebeğim…

Yüzün Daima Gülsün Aşkım Ama En Güzel ve Samimi gülüşünü bana Sakla ….

Kalbim Bütüün Rüzgârlara Açık Sevgilim, Bir Yaprak Ol Savrul gel bekliyorum bebeğim…

Sen benim Sana Olan Aşkımdan habersiz Eğlenecelere Gidip haz Alıcaksın, Kim Bilir Benim Gibi Kaç Garibanı yakıcaksın…

Birtanem Sana Olan Aşkımı Anlatabildiğim Gün Aşkımız yeni Bir Alemde Çiçek Açmış Olucak..

Aşk Senin Sandığın Gibi Evcilik oyunu Değildir Güzelim Eğer Oyuncak Sanıyorsan Sana Barbie bebek Alayım Onunla Oynarsın Sbaahtan Akaşam kadar…

Seni ben uzaktan Sevmeyide Bildim Sen Eğlenirken Ağlamayıda Bildim Benim Kadar Sevseydin Acıyı bilirdin Aşkı Bilirdin….

Kurşun yarası Gibidir Aşk Acısı Ölen Belidir “Seven” , Öldüren Bellidir “Sevdiren” , Bu Sevgi Adaletine Ne Kural işler nede yasa, Boş ver Kanka Sevgimize Kurban Olduk Bu Yolda.

0 yorum:

Yorum Gönder