Harbi Sözler

Harbi Sözler

Kula Kulluk Etmek Varmıydı Bu Aşk Kitabında, Seviyorsan Mağdem Yak Bi Cigara, Çek içine Bitsin Bu Sevda..

Biz öLemke için Doğduk güzelim, AzraiL Alır Benim Canımı Ne Aşk Bitirir Beni Ne Sevgi ALLAH ım Var Yalan Gerisi..

Anlatsam Derdimi Anlamaz Kimse, Sevemez KimSe Benim Gibi, yalandır Bu Dünyada Sevgi geçkeleri görmez Sevilen Kişi…

Yok bu Sevdanın Sonu, Aşk benim için Dipsiz Kuyu, Sana Bu Yazılarım iyi Oku, Sevme beni Başka Sevdalarda Bul Kendini…

Harbi Adamız Bizde Olmaz geri, takarız Vitesi 5 e Gideriz ileri, Arkaya Bakma Dönemezsin geri, Bu Alemi ben Dizerim önüme Aşkımı izler Hepsi..

Aşklarımız Snaal Değil Güzelim Harbi Biz Sevdikmi Gideriz Ebebedi Senin gibi insanların Yeri bar Köşeleri, benim Aşkım Boğar Seni…

Yahzılarda Anlatamadım Sevgimi ne yaparsın Güzelim Sözlerimiz Harbi Seviyoruz işte Varmı ötesi??

Bir Sigara Yaktım izledim Seni, Bir Jilet Vurdum koluma Kanımda Gördüm resmini…

Biz Afilli Sözler Söylemeyiz Sevgilimize Biz Sosyetik kelimeler Tüketmeyiz Aşkımıza Biz Harbi Adamız Severiz belaya Bulaşırız, Biz Delikanlı Adamız Sevdikmi ALLAH ına Kadar taparız…

Delikanlı Adam Harbi OLmalı Arkadan konuşupda Dedikodu Yapmamalı..

zar atmam şansa inanmam orTada bi şans warsa onuda ben yaratırım.

Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz .

SaKın üzmesin seni KarşıLıksız SevqiLer, baqrına taŞ basarsın aCıLar birqün diner. Giden qitsin aLdırma yanqınLarda söner.. SaKın dönüp bakma ardına KraL’Lar önde qider..

mútluluklâr dílêrím yêní âskındâ sên bêní dú$únmedên ya$amana bak sênín dêrtlerín varya benim yanımda ben onlarla ya$arIm sen keyfine bak !

KUMSALI KAYBETMEYE CESARET ETMEDİKÇE İNSAN YENİ DENİZLER KEŞFEDEMEZ

$aÑLıyız $öh®etLiyiz Pa$ayIz K®aLız ®ekLamIz Ma®kayIz FaLaÑız FiLaÑız K®aLıÑa değiL aLayIÑa ßaSa®Iz Tek Fa®kImIz istanbullu oLmAmlz

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr … HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN… AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› … Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

0 yorum:

Yorum Gönder