Etkileyici Sözler

Etkileyici Sözler

En Zayıf insan Sevgiden harap Olmuş insandır Bir insanı Elde Etmenin EN Kolay yolu O Anı yakalamaktır…

Senin Adını Güneşe Yazıcak kadar Deliyim Aşkımın Gücü Kutupları Eritir Geceyi Gündüze Küsdürür bende öyle bir Aşk varki ne Senin Sevgin yeter Aşkıma Ne Aşkın yeter Sevgime…

özlüyorum seni dinliyorum şarkılarda geliyorsun en infansız anında aklıma, seni unutmak kolay değil be gülüm bitsin artık bu zülüm, bırak inadı geL yanıma sümbülüm…

Seviyorum Seni bebeğim Ama Sadece Seni Seviyorum bunu biliyormusun? Neyi mi tabbiki Seni Sevdiğimi inanmıyormusun ? Ozaman telefonundaki Mesaja Bak ( Seni Seviyorum )

Vücuduma yayılan Bir Hastalık var, iLaç için Sevdan lazım ….

sende Anlamışsındır Sevgilim Biz Devam Edemeyecek Zamanların içinde kaybolduk Aşkımızı Zamanla birlikte harap ettik…

Sevgilim ; Gözlerinden yaş yerine Pırlanta, Elmas, Zümrüt Döküleceğini Bilsemde yemin Ederim ki Seni Asla Ağlatmam Senin Çok Seviyorumm..

hey insafsız Sen, beni hep Başkaları ile Kıskandırmaya çalışdın ve Amacına Ulaştın!!! ben Sensiz ve Sevgisiz, Sen ise hem bensiz Hemde hedefsiz kaldın…!!!

Seni dünler için sevmedim.dünler yaşanıp bitti.seni bugünler içinde sevmedim bugünlerde bitecek.seni yarınlar için sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek ..

Dünyada ki bütün çöller bir avuç kalırcasına birer tanecik insan olsalar ve bütün denizlerde ki sular bir yudum kalırcasına birer damla insan olsalar unutma ki tek seveceğim kişi sensin..

Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm.

Yeni bir aşka başlıyorum sanmıştım galiba çok yanılmışım. Bu aşkın sonuda ayrılık olacak,ve yaşadıklarım geride kalacak. Geriye acı ve güzel hatıralar kalsa bile,onları hatırlamak ayrılık kadar acı olmayacak..

Bugün benim için yepyeni bir gün doğuyor; herşey capcanlı, herşey hayat dolu, herşey benimle duygularım hakkında konuşuyor, herşey beni duygularıma değer vermeye davet ediyor…

Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam hep yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim..

0 yorum:

Yorum Gönder