Delikanli Sözler

"Tesbih elde emanet belde sevda yürekte olmalı tesbihi sallamayı silahı çekmeyi sevdayı bilmiyorsan taşıma o yüregi."

""Kimseye minnet etmek istemiyorsan can borcundan baska borcun olmucak..."

Plastik su şişesinde bir litre süt, bir fincan tuz ve yarım fincan
balı çalkalayıp karıştırın. Bu köpükle vücudunuzu iyice ovun, sonra durulayın.:)

Eğer hayat birgün bize oyun oynayıp, seni başkasının kollarına atarsa;
seni dansa kaldıracak ilk müzik benim cenaze marşım olsunŞ.

Her Varış Bir Başka Yolculuğa Gönüllü...

gece yarısı baslıyorsa cıglıgım duyulsun die deil duyulmadan seslenmeyi
biliyorsa bu yürek görmeden sewmeyide bilirrrrrrrrrrrrr...

aklına esipte ararsan eger yuregın sızlayıp yanarsa eğer
nerdesin diye sorarsan eger hasretın colunde surgundeyım ben.

senı bugun dunden daha fasla ve yarından daha az sevıyorum.

bir kurşun olup sol göğsüne konmak isterdim amacım canını acıtmak değil bir ömür boyu kalbinde yaşamak.

Aşkından öte Köy yok bana GÜZELİM.

Umut Dünyası Bu Dostum Ne Eylersın ,,,ları Var
He Bi Tarafında.....!

yüreğinde bana yer eyle mültecin olayım,
bana bir kimlik çıkar birazda sen olayım.

Efendiligimizden hiç bişey kaybetmesekde Aşk yolunda ihanete ugramaya Mahkumuzz!!

SENI UZAKTAN SEVMEYI,SANA BAKMADAN GORMEYI,SENI DUYMADAN DINLEMEYI,
GOZYASLARIMLA GULMEYI,KAVUSMAK ICIN SABRETMEYI OGRENDIM AMA,
SENSIZliği ASLA OGRENEMEDIM.

0 yorum:

Yorum Gönder